آزمایشگاه آنلاین


در گوشه کنار جهان انواع مختلفی از خدمات آزمایشگاهی آنلاین وجود دارد. در اینجا نوعی از این خدمات که مرتبط با آموزش و یادگیری دانش آموزان است معرفی می کنیم.


آزمایشگاه آنلاین
  • آزمایشگاه های آنلاین انواع متفاوتی دارند یکی از انواع آن مبتنی بر ایده است که آزمایش های آزمایشگاهی را می توان با استفاده از اینترنت ، به طور موثر و ارزان تر آموزش داد. آزمایشگاه ها همچنین می توانند برای دانش آموزان بدون دسترسی به آزمایشگاه های فیزیکی یا جایی که تجهیزات به دلیل کمبود امکانات و هزینه کافی در دسترس نیستند، در اختیار قرار گیرند. این به آنها کمک می کند تا با دانش آموزان در مدارس مجهز تر به رقابت بپردازند و فاصله های دیجیتالی و جغرافیایی را بوسیله پلی متصل میکند. آزمايش ها می توانند در هر زمان و هر مکان در دسترس باشند، از بین بردن محدودیت های زمانی که هنگام دسترسی به آزمایشگاه فیزیکی برای مدت کوتاهی احساس می شود، برطرف می شوند.
  • ارزیابی "یادگیری فعال" از طریق آزمایشگاه های آنلاین، در ارزیابی؛ مهارت های رویه ای و دستکاری در آزمایش، مفاهیم و درک آزمایش و مهارت های تفسیر و گزارش دهی دانش آموزان صورت می پذیرند.

آزمایش آنلاین

  • توسعه آزمایشگاه های آنلاین شامل مطالعه و استفاده از تکنیک های ریاضی برای نشان دادن توابع پیچیده مختلف در زمینه های مختلف علوم است. آزمایشگاه ها از فن آوری شبیه سازی لبه برش برای ایجاد محیط آزمایشگاه های دنیای واقعی استفاده می کنند.
  • تجسم و توسعه نمادهای گرافیکی بر اساس شرایط واقع بینانه و در مقایسه با تجهیزات واقعی مربوطه انجام می شود. شبیه سازی با استفاده از ابزارهای مختلف نوشتن تعاملی انجام می شود، بنابراین بازسازی و شبیه سازی محیط واقعی آزمایشگاه می شود.
  • آزمایشگاه های آنلاین ارائه شده توسط Go-Lab می توانند از راه دور یا مجازی باشند. آزمایشگاه های از راه دور می تواند توسط دانش آموزان برای جمع آوری داده ها از یک آزمایشگاه فیزیکی واقعی، از جمله تجهیزات واقعی، از مکان های از راه دور استفاده می شود. این آزمایشگاه ها شامل، به عنوان مثال، آکواریوم WebLab-DEUSTO، که اهداف یادگیری اصلی آن اصل ارشمیدس است، میباشد. در آنجا، دانشجویان می توانند توپ هایی را که در مایعات مختلف در یک آکواریوم پر شده اند (با استفاده از یک رابط وب) برای پرورش رفتار های مختلف شناوری پرتاب کنند. مثال دیگر فلاش تلسکوپ است که پایگاه داده ای از تصاویر نجومی ارائه می دهد و همچنین فرصتی برای دانش آموزان از راه دور تلسکوپ کار و گرفتن عکس خود از کیهان فراهم میسازد.

بازگشت به لیست