نمونه گیری در منزل


میتوان نمونه های آزمایشگاهی را برای آزمایش های مختلف، در خانه با اطمینان بیشتری تهیه کرد. جمع آوری نمونه در خانه آسان و سریع است. نمونه ها در آزمایشگاه با همان روش های با کیفیت بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند، و بدون اینکه شما به دردسر بیوفتید نمونه ها در محل کار پزشک مورد نظر جمع آوری می شوند


نمونه گیری در منزل

 

با استفاده از روش های نمونه  گیری در منزل نیازی به ارجاع ندارید و مجبور نیستید که نمونه خود را به محل کار پزشک مورد نظر ببرید، زیرا می توانید آن را به طور مستقیم به آزمایشگاه ارسال کنید. هنگامی که نتیجه آماده شود، از طریقپیامک   مطلع خواهید شد و می توانید نتیجه را هنگامی که هویت خود را با اعتبار بانکی آنلاین یا شناسایی تلفن همراه تایید کردید، بخوانید.

خدمات آزمایشگاهی پزشکی

نمونه هلیکوباکترپیلوری در منزل

  • شما می توانید یک کیت جمع آوری نمونه برای تشخیص helicobacter pylori به طور مستقیم در منزل خود سفارش دهید. هنگامی که بسته را دریافت کرده اید، می توانید نمونه را در خانه بگیرید و آن را به آزمایشگاه ارسال کنید. هنگامی که نتیجه آماده شد، از طریق پیامک مطلع خواهید شد و شما می توانید نتایج خود را از بخش "مشاهده نتایج" با تایید هویت آنلاین بررسی کنید.
  • مهم است که توجه کنیم که برخی از داروها ممکن است روی قابلیت اطمینان آزمون تأثیر بگذارند. به همین علت، هر یک از داروهای مسدود کننده اسید باید قبل از آزمایش هلیکوباکتر پیلوری دو هفته قبل از آزمایش و هر 4 هفته قبل از آزمایش متوقف شود. سعی کنید در مورد مواد دارویی که بر نتایج تجزیه و تحلیل تاثیر می گذارد بیشتر بدانید.

نمونه HPV در منزل

می توانید یک مجموعه کیت نمونه برای آزمایش HPV به طور مستقیم به آدرس خانه درخواست داد. هنگامی که بسته را دریافت کردید ، می توانید نمونه را در خانه جمع آوری کنید و نمونه گیر آزمایشگاه نمونه موردنظر را به آزمایشگاه انتقال می دهد. آماده شدن نتیجه با پیامک اعلام میشود.و میتوانید نتیجه را بصورت آنلاین دریافت کنید.

آزمون کالپتکتین در منزل

می توانید یک کیت نمونه برداری برای آزمایش بیماری التهابی روده را به طور مستقیم به آدرس خانه خود سفارش دهید. هنگامی که بسته را دریافت کرده اید، نمونه را در خانه جمع آوری می کنید و آن به آزمایشگاه ارسال میشود. آماده شدن نتیجه با پیامک اعلام میشود.

آزمون مدفوع خونی در منزل

می توانید یک کیت جمع آوری نمونه را برای آزمایش مدفوع خونی به طور مستقیم به آدرس خانه خود سفارش دهید. هنگامی که بسته را دریافت کرده اید، نمونه را در خانه جمع آوری می کنید و آن به آزمایشگاه ارسال میشود. آماده شدن نتیجه با پیامک اعلام میشود.

آزمون ید در ادرار در منزل

شما می توانید یک کیت جمع آوری نمونه برای آزمایش یدید در ادرار به طور مستقیم به آدرس خانه خود را سفارش دهید. هنگامی که بسته را دریافت کرده اید، نمونه را در خانه جمع آوری می کنید و آن به آزمایشگاه ارسال میشود. آماده شدن نتیجه با پیامک اعلام میشود.

 

بازگشت به لیست